Šéfredaktorkou ELLE bude Valentina Nízká
Do čela české edice předního lífestylového titulu nastupuje Valentina Nízká. Vedení ELLE přebere v plném rozsahu od října. Prosincové vydání už tedy vyjde s novým obsahem a koncepcí.
Valentina Nízká působí ve společnosti Burda International CZ šestým rokem, z toho posledních pět let na pozici šéfredaktorky magazínu JOY. Dříve pracovala na pozicích redaktorky online verze časopisu ELLE a vedoucí webu marieclaire.cz.
Do vydavatelství Valentina přináší mezinárodní rozhled. Vyrůstala v Bruselu a Paříži, kde absolvovala maturitní studium se zaměřením na filozofii a humanitní vědy. V rámci studií na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy se do francouzské metropole vrátila na prestižní školu Sciences Po, na níž se zaměřila především na teorii a trendy v oblasti médií.
Už při vedení JOY prokázala, že dokáže vytvářet životaschopné koncepty v prostředí onlinu a sociální sítí, které je ji zcela přirozené. Společně s mnohaletými zkušenostmi z tvorby úspěšného tištěného časopisu, tak naplňuje důležité předpoklady pro dynamický rozvoj ELLE, který́ se chystá od roku 2020. Právě schopnost rozumět do hloubky všem mediálním komunikačním kanálům uvádí publisherka ELLE Monika Szeroczyńska u Nízké jako klíčovou: „Valentina ztělesňuje novou generaci novinářů, která umí tvořit obsah s přesahem
takovou formou, že zaujme všechny druhy publika – čtenáře printu či onlinu, followery a fanoušky i ty, co přijdou osobně na event. V době, kdy se možnosti komunikace s cílovou skupinou mění z roku na rok, je Valentina ideální volbou pro vedení ikonické značky ELLE. Jsem ráda, že ji můžeme společně dále posouvat kupředu.“
O směru, jakým by se měla ELLE nově vydat, má Valentina Nízká jasnou představu: “ELLE je v mých očích titul, který má inspirovat v oblasti módy a krásy, přinášet exkluzivní články a rozhovory s vysokou novinářskou hodnotou, představovat nové talenty, ale zároveň bavit a být svým čtenářkám nablízku. Jsem přesvědčená, že se ELLE může stát také leaderem na digitálním poli. Na tuto výzvu se opravdu těším a věřím, že s celým týmem toto mé přesvědčení brzy proměníme ve skutečnost.“ Prosincové číslo měsíčníku, který letos oslavil 25 let na českém trhu, vstoupí tedy pod taktovkou nové šéfredaktorky do dalšího čtvrtstoletí s novou vizí a strategií. Valentina Nízká bude řídit také tituly ELLE Decoration a ELLE Man.
Časopis ELLE měsíčně prodává v průměru 23 278 výtisků a čte ho 139 200 lidí. (Zdroje: ABC ČR, 1-7/2019, Media projekt, 1-6/2019). Celkový počet předplatitelů je 4090. Webové stránky www.elle.cz navštěvuje 137.000 lidí se zobrazením stránek 358 000 měsíčně. (Zdroj: Netmonitor, 8/2019) ELLE také pořádá eventy se skvělou reputací – každoročně se během filmového festivalu v Karlových Varech stará o make-up, vlasy a styling VIP osobností a pro své čtenářky společně s tituly JOY a Marie Claire připravuje nákupní událost Shopping Fever.
Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2800 lidí. Burda International CZ je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně.
Valentina Nízká působí ve společnosti Burda International CZ šestým rokem, z toho posledních pět let na pozici šéfredaktorky magazínu JOY. Dříve pracovala na pozicích redaktorky online verze časopisu ELLE a vedoucí webu marieclaire.cz.
Do vydavatelství Valentina přináší mezinárodní rozhled. Vyrůstala v Bruselu a Paříži, kde absolvovala maturitní studium se zaměřením na filozofii a humanitní vědy. V rámci studií na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy se do francouzské metropole vrátila na prestižní školu Sciences Po, na níž se zaměřila především na teorii a trendy v oblasti médií.
Už při vedení JOY prokázala, že dokáže vytvářet životaschopné koncepty v prostředí onlinu a sociální sítí, které je ji zcela přirozené. Společně s mnohaletými zkušenostmi z tvorby úspěšného tištěného časopisu, tak naplňuje důležité předpoklady pro dynamický rozvoj ELLE, který́ se chystá od roku 2020. Právě schopnost rozumět do hloubky všem mediálním komunikačním kanálům uvádí publisherka ELLE Monika Szeroczyńska u Nízké jako klíčovou: „Valentina ztělesňuje novou generaci novinářů, která umí tvořit obsah s přesahem
takovou formou, že zaujme všechny druhy publika – čtenáře printu či onlinu, followery a fanoušky i ty, co přijdou osobně na event. V době, kdy se možnosti komunikace s cílovou skupinou mění z roku na rok, je Valentina ideální volbou pro vedení ikonické značky ELLE. Jsem ráda, že ji můžeme společně dále posouvat kupředu.“
O směru, jakým by se měla ELLE nově vydat, má Valentina Nízká jasnou představu: “ELLE je v mých očích titul, který má inspirovat v oblasti módy a krásy, přinášet exkluzivní články a rozhovory s vysokou novinářskou hodnotou, představovat nové talenty, ale zároveň bavit a být svým čtenářkám nablízku. Jsem přesvědčená, že se ELLE může stát také leaderem na digitálním poli. Na tuto výzvu se opravdu těším a věřím, že s celým týmem toto mé přesvědčení brzy proměníme ve skutečnost.“ Prosincové číslo měsíčníku, který letos oslavil 25 let na českém trhu, vstoupí tedy pod taktovkou nové šéfredaktorky do dalšího čtvrtstoletí s novou vizí a strategií. Valentina Nízká bude řídit také tituly ELLE Decoration a ELLE Man.
Časopis ELLE měsíčně prodává v průměru 23 278 výtisků a čte ho 139 200 lidí. (Zdroje: ABC ČR, 1-7/2019, Media projekt, 1-6/2019). Celkový počet předplatitelů je 4090. Webové stránky www.elle.cz navštěvuje 137.000 lidí se zobrazením stránek 358 000 měsíčně. (Zdroj: Netmonitor, 8/2019) ELLE také pořádá eventy se skvělou reputací – každoročně se během filmového festivalu v Karlových Varech stará o make-up, vlasy a styling VIP osobností a pro své čtenářky společně s tituly JOY a Marie Claire připravuje nákupní událost Shopping Fever.
Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2800 lidí. Burda International CZ je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně.