Volná místa

Zástupce vedoucího SEO oddělení
 
Co vás čeká
  • analýza klíčových slov a sledování trendů
  • vytváření doporučení pro jednotlivé redakce, jaká témata a jakým způsobem rozpracovávat
  • revize článků z pohledu SEO (správně nastavený titulek, štítky, apod.)
  • vytváření štítků a dohled nad jejich aktuálností
  • psaní článků na různá témata
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
  • analytickou mysl
  • tvořivého ducha - schopnost napsat krátký článek na libovolné téma pro naše weby
  • komunikativnost - schopnost odpovídat redakcím na dotazy o SEO, školit nováčky, jak správně psát články z pohledu SEO
  • perfektní češtinu - bez pravopisných chyb a překlepů
Výhodou bude, pokud budete umět
  • práce s programy a aplikacemi, např. GA4, Ahrefs, SimilarWeb či Google Search Console
  • není nutné ovládat všechny tyto nástroje dokonale, ale mít schopnost se je naučit a vyhodnocovat data
Co vám můžeme nabídnout
  • zajímavou práci v prestižním vydavatelství
  • zaměstnanecký poměr
  • firemní benefity (výuka AJ, stravenková karta, 5 týdnů dovolené, dárky k narozeninám a Vánocům, MAKRO karta, firemní akce atd.)
  • mimořádně příjemný kolektiv
Editor/ka eXtra.cz
 
Pracovní náplň:
  • editorské práce pro Extra.cz
  • psaní, kontrola a redigování textů
  • koordinace práce interních a externích autorů a korektorů
  • stanovení a kontrola dodržování termínů
  • časově náročná práce na směny
Požadujeme:
  • velmi dobrou znalost českého jazyka
  • vynikající stylistické schopnosti
  • zkušenost s redaktorskou činností
  • kreativitu
  • zkušenosti ze showbyznysu a zpravodajství
  • samostatnost, zkušenost s vedením lidí, příjemné vystupování
  • nadšení a smysl pro humor :-)
Nabízíme:
  • zajímavou práci v prestižním vydavatelství
  • zaměstnanecký pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, dárky k Vánocům a narozeninám, Makro kartu, partnerské telefonní karty, jazykové kurzy, firemní akce…
  • mimořádně příjemný kolektiv :-)
Hledáme posilu do marketingu mediálního domu BurdaMedia Extra 

Naše marketingové oddělení je parta srdcařů, kteří nešetří nápady a do kampaní i komunikace dávají všechno. A právě do tohoto týmu teď hledáme novou posilu, která rozšíří naše řady a bude pečovat o komunikaci našich produktů (časopisy, online produkty jako napr. mobilní aplikace a eventy). Oceníme organizační dovednosti a schopnost přicházet s novými nápady, následně je realizovat a dovést vytyčené marketingové KPI eventů od prvotní myšlenky k finálnímu výsledku, samozřejmě za pomoci kolegů napříč organizací. 

Co budete dělat? 
  • Vytvářet efektivní podpory našim značkám– ELLE, ELLE Decoration a Marianne  
  • Plánovat kampaně včetně rozpočtu a časové osy tak, aby strategicky zapadaly do celkového marketingového plánu 
  • Realizovat strategické části kampaní 
  • Zadávat a vyhodnocovat výkon kampaní ext. performance agentury 
  • Vytvářet moodboardy a požadavky na design kampaní (statika i video) s jasným  klíčovým sdělením požadované kampaně 
  • Podílet se na strategii k růstu zákaznické základny a tržního podílu zmiňovaných i provázaných značek nebo eventů 
  • Efektivně spravovat marketingový rozpočet a maximalizovat návratnost investic do marketingového mixu 
Co máte za sebou? 
  • Předchozí zkušenosti s tvorbou a vyhodnocováním marketingových kampaní 
  • Schopnost vytvářet koncept, řídit vývoj, reportovat stav a výsledky projektu 
  • Znalost prostředí vydavatelství či korporátního prostředí je výhodou 
  • Kreativní, strategické a koncepční myšlení 
  • Vysokoškolské vzdělání 
  • Znalost online marketingu 
  • Pokročilá znalost anglického jazyka 
Co nabízíme?  

Brand manager v BurdaMedia Extra se bude starat o to, aby lidé naše značky milovali a vraceli se k nim pravidelně skrze naše aktivity - časopisy, online platformami či eventami. Pod palcem budete mít všechno počínaje grafikou, přes realizaci kampaně až po zpracování dat a vyhodnocení. Chcete být součástí převážně dámského kolektivu a starat se o komunikaci etablovaných značek jako je ELLE a Marianne? Napište nám na nabor [at] burda.cz a do předmětu uveďte „brand manager“.